sobota, 26 lutego 2022

Jednak będzie kontynuacja i coś jeszcze

Kiedyś pisząc po raz któryś od nowa tą historie, pomyślałam sobie, a co gdyby zamiast poprawiać to bez końca zrobić kilka alternatywnych wersji? Wtedy uznałam to za głupie. Ale właściwie to będzie najlepsze rozwiązanie całej tej sytuacji równoległe wszechświaty.


Dzięki temu będę mogła pisać od nowa (zupełnie zmieniając historie (poza niektórymi wątkami, zresztą zobaczymy)) i kontynuować jednocześnie (sama nie chciałabym czegoś przeczytać, a potem nie dowiedzieć się co dalej, więc głupio zrobiłam ogłaszając że znowu (pisałam to już wiele razy od nowa) będę to poprawiać, jeśli kogoś tym zniechęciłam to przepraszam).


Wszystko będzie posortowane w spisie treści i odpowiednio oznaczone.


Ten nowy prolog będzie się odnosił do tej alternatywnej historii.


Ta aktualna historia nie będzie miała prologu, tak samo jak jej drugi tom. 


Aktualną historie nazwałam "Światem III", tą nową "Światem IX". Światy będą ze sobą powiązane, czyli niektóre informacje w świecie III będą zgodne z światem IX i na odwrót. Oba światy są kanoniczne. W przyszłości będzie ich więcej i zaczną się przenikać.


Mam nadzieje że wam się to spodoba.


Trochę mi zajmie napisanie drugiego tomu (nie mogę jeszcze podać konkretnej daty publikacji), bo chcę zrobić tak jak z pierwszym i najpierw go napisać, a potem publikować co tydzień rozdziały, więc żeby umilić wam czekanie będę od czasu do czasu wstawiała jakieś rysunki.


Światem IX zajmę się po napisaniu drugiego tomu świata III.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz